poniedziałek, 24 grudnia 2012

Hergon Szampon Almond - migdałowy

Hej. Ostatnio w ramach współpracy z Tenex otrzymałam do przetestowania Hergon Szampon Almond - migdałowy, dzisiaj przygotowałam dla Was jego recenzje.




Opakowanie duże - 500 ml, dobrze nadaje się do salonów fryzjerskich jednak nie sprawia problemu w użytku domowym. Otwór ok 3 cm, jednak jest dobrze wyprofilowany dzięki czemu produkt dobrze się aplikuje. Opakowanie poręczne, dobrze trzyma się w dłoni.

Zapach ładny, jednak nie do końca przypomina mi migdały.

Producent  podaje, że szampon produkowany jest na bazie naturalnych składników, zawiera proteiny mleka i panthenol. Przeznaczony jest do każdego rodzaju włosów.

Włosy po użyciu tego produktu dobrze się rozczesują, zwiększa się ich objętość. Nie podrażnia skóry głowy. Ogólnie jego działanie jest ok.

Szampon jest bardzo rzadki. Mi i siostrze nie sprawiało to problemu jednak mojej mamie przez to nie odpowiadał. Jego jedyną wadą jest to, że jest nie wydajny.

W przyszłości jeśli będę miał do niego dostęp to z pewnością go kupie.




Dziękuje Tenex  za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3