niedziela, 23 grudnia 2012

Wykończeni!



Luksja witaminowy nektar pod prysznic orange & mandarin
Kolejne opakowanie, o tym produkcie już pisałam <tutaj>.


- Isana kremowy płyn do kąpieli z aloesem i jogurtem
Wielka butla - 750ml. Jak dla mnie za duży otwór ok 2 cm przez co zawsze wlałam za dużo do wanny. Zapach dosyć ładny. Dobrze się pieni. Nie wydajny.

Czy kupie po raz kolejny? Raczej nie.






- Dove Invisilble Dry
Spełnia swoje zadanie - dobrze chroni. Ładnie pachnie. Nie pozostawia białych plam. Jest wydajny, nie podrażnia. Opakowanie standardowe.

Czy kupie po raz kolejny? Tak.


- Nivea happy time
Nie podrażnia, zapach średni. Opakowanie standardowe, ciężko wydobyć produkt gdy zostanie ok 1 cm. Ale spełnia swoje zadanie.

Czy kupie po raz kolejny? Nie.






- BeBeauty Spa lawendowa sól do kąpieli relaksująca (Biedronka)
O solach z tej serii pisałam już <tutaj>, więc nie będę się powtarzać:)


Opis mało konkretny, ale jeśli macie jakieś pytania to proszę pisać w komentarzach. Mam jeszcze całą torbę produktów w których dotknęłam dna i chciałabym się ich pozbyć jak najszybciej:)

Miałyście te produkty? I jak sprawdziły się u Was?

2 komentarze:

  1. ta sól mnie woła o zakup :) nic nie miałam z tego, i póki co moje zapasy mi wystarczą hehe ale ten płyn do kąpieli przyzwoicie wygląda, według mnie dałabym radę z tym otworem na 2 cm :) może się kuszę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3