środa, 12 września 2012

Anovia Krem do ciała z Masłem Shea i minerałami z Morza Martwego - współpraca SAFIRA





Hej. Dzisiaj mam dla Was recenzje pierwszego produktu od firmy SAFIRA.
Anovia Krem do ciała z Masłem Shea i minerałami z Morza Martwego 200ml





Zacznę od tego co od razu przypadło mi do gustu, czyli od opakowania. Niby proste, ale grafika bardzo mi się spodobała - kojarzy mi się tak jakoś ekskluzywnie. Poza tym jest poręczne.
Kolejny produkt z masłem Shea, który nie śmierdzi - jak już pisałam w poprzednich postach nie lubię zapachu masła Shea. A ponadto pachnie mega przyjemnie. Zdecydowanie spełnia zapewnienia producenta - nawilża, łatwo się wchłania, pozostawiając skórę wygładzoną i jedwabiście miękką. Krem jest wydajny.
Stał się moim ulubieńcem. Polecam:)








Od tej firmy dostałam dwie mega paczki z produktami do przetestowania więc wkrótce kolejne recenzje:)
A was już teraz zapraszamy do zapoznania się z ofertą sklepu oraz do zakupów.
Duży wybór produktów, super promocje i profesjonalna obsługa.


Używacie produktów tej firmy?

Bardzo dziękuje firmie SAFIRA za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.


3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3