środa, 26 września 2012

Pani domu - płyn do płukania tkanin E Perfume Style



Hej. Postanowiłam wprowadzić na moim blogu cykl wpisów pt."Pani domu" w których będę dzielić się z Wami moimi ulubionymi produktami, które pomagają mi w sprzątaniu oraz codziennych czynnościach.

I tak przygotowałam dla Was pierwszy wpis. Dzisiaj będzie o płynach do płukania.
Pranie to jeden(niestety nie jedyny) z obowiązków, którym zajmuje się w moim domu. Zdążyłam się jednak przyzwyczaić i nawet go polubiłam.
Miałam już do czynienia z wieloma płynami do płukania(różne firmy dostępne zarówno w Polsce jak i za granicą), trafiały się i lepsze i gorsze, ale moimi faworytami są te z E z serii Perfume Style.

Nie ma co tu dużo pisać:) Najważniejszym zadaniem płynu do płukania jest to, żeby nasze ciuszki pięknie pachniały po praniu. I tu ten produkt spisuje się rewelacyjnie. Nasze ubrania pięknie pachną. Płyn jest wydajny i ma bardzo ładne opakowanie.


Macie swój ulubiony płyn do płukania? Używałyście tego z E?

Może macie jakąś propozycje na kolejny wpis z serii "Pani domu"?

Pozdrawiam:*

2 komentarze:

  1. Lubię płyny do płukania E głównie za ich zapach. A tych jeszcze nie próbowałam, jestem ciekawa zapachów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3