poniedziałek, 24 września 2012

Paczki - nowe współprace - Dieta 3D Chili oraz mmo.pl

Hej. Ostatnio udało mi się nawiązać dwie nowe współprace:)

Do przetestowania otrzymałam Dietę 3D Chili




Na stronie Dieta 3D Chili do 25.09.2012r. trwa promocja.

Dieta 3D Chili (1) + Poradnik o przyprawach (2) +
CellulitStop (3)
= 100,70 zł
39,70 zł
(cena wersji elektronicznej)
Wersja drukowana: 57,90 zł




Od sklepu internetowego mmo.pl do przetestowania otrzymałam wagę kuchenną:)




Tak się złożyło, że produkty te mają na celu dążenie do osiągnięcia wymarzonej figury.
Próbowałyście już Diety 3D Chili? Korzystacie z wag kuchennych?
Pozdrawiam:*


Dziękuje obu firmom za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.

3 komentarze:

  1. Wagę kuchenną używam zwłaszcza przy odchudzaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie stosowałam, ale subskrybuję kanał RockGlamPrincess. Ostatnio wspomina często o tej diecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja korzystam z wagi kuchennej :) Lubię mieć wszystko zważone tak jak trzeba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3