niedziela, 2 września 2012

Paczki - eKobieca.pl + kod rabatowy oraz Dr. Hauschka

Witam. Zawartość pierwszej paczki to kosmetyki z drogerii eKobieca.pl  z którą nawiązałam nową współpracę.



 Do przetestowania otrzymałam:
Active Midnight- Zestaw do kąpieli- sól, balsam, żel, płyn do kąpieli



A dla Was mam kod rabatowy 5% na zakupy w drogerii eKobieca.pl 


5PROCXYZ

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą sklepu oraz do zakupów.



Kolejną paczkę otrzymałam od firmy Dr. Hauschka, jest to już druga paczka od tej firmy.










Dziękuje obu firmom za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.
Pozdrawiam:)


6 komentarzy:

  1. pięknie:) gratuluję współpracy. tylko pozazdrościć! a pierwsza paczuszka robi wrażenie już z zewnątrz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obu firmom, a nie firmą :)
    Poza tym, gratulacje! :*
    I czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje paczuszek.
    Zapraszam też do mnie na konkurs Carmex-owy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3