wtorek, 18 września 2012

Co kryją paczki? Współpraca z Julimex oraz Annabelle Minerals.




Hej. W poście pt."Paczki:)" pisałam o tym, że nawiązałam dwie nowe współprace. Nie napisałam jednak z jakimi firmami:) Dzisiaj przyszedł czas, aby zdradzić co kryły przesyłki.

Pierwsza paczka, była łatwa do odgadnięcia ponieważ zdradziła ją taśma:)
Zatem jak wiadomo jest to firma Julimex, a co było w paczce...


Do przetestowania otrzymałam:
oraz dodatkowo notesik i długopis z logo firmy.

 

Bardziej tajemnicza paczka jest od firmy Annabelle Minerals. Dla mnie była również bardzo tajemnicza ponieważ nie spodziewałam się, że dostanę coś w chwili obecnej od tej firmy. Pisałam kiedyś z panią reprezentującą Annabelle Minerals, ale było to już dosyć dawno i nawet o tym zapomniałam. A tu taka miła niespodzianka:)


Do przetestowania otrzymałam:
 





I to by było tyle na dzisiaj:)
Miałyście już, któryś z tych produktów? A może, któryś Was zainteresował?
Pozdrawiam:*


Dziękuje obu firmom za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.

7 komentarzy:

  1. Minerałki brzmią interesująco;-) Sama kiedyś używałam róży i podkładów mineralnych;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tych produktów, ale czekam na recenzje różu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie znam tych produktów i firm, ciekawe jak się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. również mam te minerałki z Annabelle i są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niecierpliwością czekam na recenzję podkładów mineralnych. Zastanawiam się nad zakupem i nie mogę się zdecydować Lily lolo Annabelle Minerals czy Everyday M.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie A.
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3