wtorek, 25 września 2012

Hula-hoop - współpraca z fitbay.pl



Hej. Nawiązałam współpracę ze sklepem internetowym fitbay.pl. Wczoraj otrzymałam paczkę, a w niej hula-hoop do przetestowania:)
Na pierwszy rzut oka wygląda to jak zabawka dla dziecka, ale ma jak dla mnie odpowiednie wymiary (koło jest regulowane), więc trzeba zabrać się do roboty... Chyba jak każdy miałam i mam klasyczne hula-hoop, te się od niego trochę różni, ponieważ posiada duże kulki masujące. Zobaczymy czy dzięki temu ćwiczenia będą bardziej skuteczne.

Macie hula-hoop? Kręcicie? Są efekty?

Pozdrawiam:*

Bardzo dziękuje firmie fitbay.pl za nawiązanie współpracy i przysłanie produktu do przetestowania.

8 komentarzy:

  1. o matko, ostatnim razem kręciłam hula hop jak miałam 9 lat ;) a przydałoby się troszkę pokręcić na bioderka i talię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bym chętnie takim pokręciła :D Ostatnio kręciłam hulahop jak byłam w podstawówce w klasie 1-3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Więrzę w to że pomaga, często kręcę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na recenzje - mialam zwykle hula-hop:)) dzieki za wizyte ja juz dawno u ciebie obserwuje:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ma takie same tylko ja sobie dosypałam piasek żeby było cięższe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3