piątek, 14 września 2012

Mój pierwszy strój dnia:)

Hej. U mnie przestało padać i pojawiło się nawet słoneczko. Dodatkowo są moje imieniny:) Postanowiłam więc wprowadzić w końcu coś nowego na bloga. Myślałam o tym już od dawna, ale dzisiaj pełna pozytywnej energii zabrałam się do roboty.
I o to mam dla Was mój pierwszy strój dnia. Weźcie pod uwagę to, że są to dopiero moje pierwsze kroki w tym kierunku, więc wyszło to tak jak wyszło. Mam nadzieje, że z biegiem czasu będzie coraz lepiej:) (dodam tylko, że ja sama lubię oglądać na Waszych bloga stroje dnia, które są mniej profesjonale - mam nadzieje, że wiecie o co chodzi:P)

Nie mam określonego stylu, lubię eksperymentować. Dzisiaj na sportowo:)




bluzka, buty - new yorker   spodnie - no name   torba - puma  


Pozdrawiam:*

6 komentarzy:

  1. Miałam podobny styl, kiedy chodziłam do liceum. Teraz nawet nie mam adidasów:)
    Lubię takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. osobiście zrezygnowałabym z tej torby ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego:)! Miliarda wpisow i miliarda odwiedzin:)r

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego:)! Miliarda wpisow i miliarda odwiedzin:)r

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3