środa, 19 września 2012

Strój dnia, ulubione buty i fryzura:)

Witam. Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejny strój dnia:)
Sweterek nietoperz, co nie bardzo chyba widać na fotkach... Jednak nie na to chciałam zwrócić uwagę. Jak dla mnie najważniejsze w tym zestawie są buty - moja nowa miłość. Tak, wiem butów nie widać w całej okazałości, ale chciałam dzisiaj dodać ten wpis, a już nie miałam możliwość zrobić osobnych zdjęć. Dokładne zdjęcia butów dodam na pewno w kolejnych stylizacjach. Wracając do konkretów, są to buty, które pokochałam od pierwszego wejrzenia. Jak je tylko zobaczyłam wiedziałam, że będą idealne na ten sezon. Do tego są mega wygodne i pasują do większości rzeczy w mojej szafie. Już dawno nie byłam tak zadowolona z butów:P Kupiłam je w sklepie House, więc jeśli i Wam wpadły w oko to naprawdę polecam ich zakup.






sweterek - kupiłam go we Francji, nie pamiętam nazwy sklepu   spodnie - no name   torebka - mohito   buty - house   chustka - japanstyle24.pl

Jeszcze fryzura:) Moja ulubiona.



kokardka - new yorker

I to by było na tyle:)
Macie już swoją ulubioną parę butów(a może więcej niż jedną:P) na ten sezon?
Pozdrawiam:*

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3