sobota, 1 września 2012

Haul kosmetyczny:)

Hej. Dzisiaj pokaże Wam moje ostatnie zakupy kosmetyczne.








- pasta do zębów Colgate Maxwhite One
-  pasta do zębów blenda-a-med pro-expert
- Calypso gąbki do demakijażu
- Calypso gąbka do peelingu
- Alterra Krem do mycia twarzy z wyciągiem z dzikiej róży
- Alterra peeling do ciała żurawina i figa
- Dove visible care Renewing kremowy żel pod prysznic

- Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup

Recenzje produktów, pojawią się za jakiś czas na blogu. Jeśli jednak jakiś produkt Was zainteresuje to proszę dajcie znać w komentarzu wówczas będę starała się dodać recenzje danego produktu w pierwszej kolejności.

A co nowego pojawiło się w Waszych kosmetyczkach?
Pozdrawiam:)

9 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, nigdy nie miałam niczego z estee lauder, czy te produkty są warte swojej ceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wkrótce pojawi się na moim blogu post odnośnie tego podkładu. Jak na razie mogę stwierdzić, że wydałbym po raz kolejny te same pieniądze aby kupić ten produkt jeszcze raz, więc jakie wnioski??? Jeśli chodzi o resztę produktów tej firmy to ciężko mi powiedzieć czy są warte swojej ceny. Mam jeszcze paletkę z tej firmy i również jest ok.
      Nie zawsze sprawdza się zasada, że czym droższe tym lepsze. Jednak u mnie ostatnio zdecydowanie sprawdza się za każdym razem... Wydałam już kupę kasy na podkłady różnych firm i jeszcze nigdy nie byłam jakoś ekstra zadowolona, zużywałam je bo nie miałam innego wyjścia lub lądowały po prostu w koszu. Czasem chyba warto wydać na coś więcej pieniędzy i zobaczyć oczekiwany efekt. Na pewno nie kupiłbym tego podkładu w ciemno. Najpierw otrzymałam próbkę i od razu stwierdziłam to jest to czego szukałam i musiałam go mieć:) Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania bloga bo już niedługo pojawi się recenzja tego produktu:)

      Usuń
  2. Pasta colgate Maxwhite one to moja ulubiona. Kupiłam ją już w nowym czerwonym opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasta colgate to moja ulubiona. Ja mam ją już w nowym opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam te gąbeczki do demakijażu, ale nie jestem z nich zbyt zadowolona. A jestem bardzo ciekawa tego peelingu do ciała czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na ten żel myjący z Alterry,ale pierw muszę wykończyć swój z Cetaphil a zajmie mi chyba rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. różany krem do mycia twarzy mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię ten podkład podczas większych wyjść. poza tym na co dzień jest za ciężki jak dla mnie.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3