poniedziałek, 24 września 2012

Zmiany:)



Hej. Dzisiaj jak widać nastąpiły zmiany na moim blogu:)
Jak Wam się podoba? Mam nadzieje, że wszystko działa u Was tak jak należy. Ja sprawdzałam na kilku komputerach i na każdym wygląda to trochę inaczej, ale wszystko działa dobrze.

Ja właśnie pomalowałam pazurki (w najbliższym czasie pojawi się wpis odnośnie lakieru, który przed chwilą zagościł na moich łapkach) oraz poczytałam nowe wpisy na blogach.
Teraz kończę, bo z moimi babeczkami(tak, tak z tymi z powyższego zdjęcia:P) idę na co tygodniowy maraton serialowy:
Na wspólnej --> M jak miłość --> Lekarze

Dwa pierwsze z przyzwyczajenia -  nudziaki, a Lekarze to mój nowy ulubieniec. Kto nie ogląda to polecam:)

:*

4 komentarze:

  1. Jest przemiło :)

    A ja idę na codzienny maraton serialowy ze stroną iitv, heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam oglądać ,,Na Wspólnej,, ani jednego odcinka nie mogę ominąć:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3