niedziela, 30 września 2012

Pomadka do ust 11- Sugar Peach - współpraca SAFIRA



Hej. Dzisiaj mam dla Was recenzje kolejnego produktu od firmy SAFIRA.
Kredka koloryzująca 11- Sugar Peach



"Zawierają olej z makadamii, karoten i witaminy."

Jak dla mnie kolor ma nie za bardzo. Za to krycie ma dobre, utrzymuje się dosyć długo i nawilża usta. Ma delikatny zapach, jest bezsmakowa. Opakowanie mogło by być jakościowo trochę lepsze, ale nie ma tragedii.
Uważam, że warto wypróbować. W końcu kolor to kwestia gustu:)





Od tej firmy dostałam dwie mega paczki z produktami do przetestowania więc wkrótce kolejne recenzje:)
A was już teraz zapraszamy do zapoznania się z ofertą sklepu oraz do zakupów.
Duży wybór produktów, super promocje i profesjonalna obsługa.



Używacie produktów tej firmy?



Bardzo dziękuje firmie SAFIRA za nawiązanie współpracy i przysłanie produktów do przetestowania.

8 komentarzy:

  1. Nie mój kolorek również :) a pomadkę tej firmy posiadam ale ze względu na kolor rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie słyszałam o takiej firmie ale całkiem fajnie się prezentuje
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pomadkę w kolorze mocnego różu, ten kolor również jest atrakcyjny, ciekawi mnie jak wygląda na ustach :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tą pomadkę i świetnie się utrzymywał na ustach tylko był za ciemny kolor i oddałam mamie

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda fajnie :)

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pomadkę Safiry w odcieniu różu. Jestem z niej zadowolona i ma piękny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  7. To również nie mój kolor. Źle bym się czuła w takim odcieniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* Zawsze odpowiadam na wszystkie komentarze, więc koniecznie wróćcie sprawdzić co Wam odpisałam <3